Serdecznie zapraszamy do udziału w interdyscyplinarnej konferencji naukowej, którą Fundacja na rzecz Nauki Polskiej organizuje w dn. 20?21 listopada 2017 r. (poniedziałek i wtorek) w Warszawie.
Głównym celem II Interdyscyplinarnej Konferencji FNP jest dyskusja na temat najważniejszych wyzwań naukowych stojących przed uczestnikami spotkania.
Adresatami konferencji są przede wszystkim liderki oraz liderzy projektów, jak również członkowie zespołów oraz partnerzy (naukowi i gospodarczy) w projektach, które otrzymały od Fundacji finansowanie w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój.
Podczas konferencji zostaną zorganizowane trzy tematyczne sesje plenarne, trzy sesje naukowe oraz otwarta sesja posterowa. Planujemy również zorganizować warsztat, którego głównym celem będzie przybliżenie najważniejszych założeń nowej oferty Fundacji skierowanej do beneficjentów programów FNP realizowanych ze środków PO IR.
Zachęcamy do zapoznania się z programem konferencji: link.
Konferencja odbędzie się w THE TIDES Apartments & Office przy ul. Wioślarskiej 8 w Warszawie. Z kolei kolacja dla uczestników konferencji w dn. 20 listopada odbędzie się w restauracji ?Na lato? przy ul. Rozbrat 44a w Warszawie.
Rejestracja na konferencję jest prowadzona za pośrednictwem formularza rejestracyjnego umieszczonego na stronie internetowej konferencji – do 13 listopada Na wspomnianej stronie znajduje się również szczegółowy program wydarzenia oraz informacje o lokalizacjach, w których odbędzie się konferencja.
Udział w konferencji jest bezpłatny. Koszty przyjazdu i zakwaterowania w Warszawie uczestnicy pokrywają we własnym zakresie.
W przypadku pojawienia się pytań związanych z konferencją prosimy o kontakt z p. Martą Michalską-Bugajską z zespołu ds. promocji i współpracy FNP ? e-mail: bugajska@fnp.org.pl, tel.: 604 128 182, 22 845 95